Decorar, reciclar i imaginar…

Ja fa setmanes que us vull parlar d’un bloc “Decora, Recicla, Imagina…”. Aquest bloc entra dins de la categoria de blocs de persones que fan coses al·lucinants.

En els últims mesos, navegant per la xarxa, he trobat que hi ha moltes mares que es dediquen a fer coses sensacionals a casa pels seus fills o filles i que després ho comparteixen, molt generosament, a Internet.

Aquest és el cas de la Pepa. La veritat és que no sé com vaig arribar a la seva pàgina, però la qüestió és que la segueixo fa uns quants mesos i el seu progrés és més que sorprenent. Té una habilitat impressionant tant en la realització de ninos amb retalls de robes com en la transformació de testos en llums de sobretaula. Té una pestanya dedicada a tot de cosetes per a fer pels infants que és una meravella.

Personalment, tinc molt poca traça pel que fa a les manualitats tipus la costura o el bricolatge i podríem dir que el meu estil és més abstracte…així que blocs com el de la Pepa me’ls miro per, simplement, quedar-me admirada.

No obstant, estic ben segura que d’entre els lectors i lectores del “Cafè pedagògic” hi ha més d’una persona que té molta habilitat manual (de fet, em consta en acta).

Així que us presento aquest bloc perquè tant les persones com jo com les que són tot el contrari en puguin gaudir molt!!!!

I també, de pas, felicitar a la Pepa des d’aquest bloc per aquesta feina tant espatarrant que fa!!!! Pepa, de gran vull ser com tu!!!

2 thoughts on “Decorar, reciclar i imaginar…

Deixa un comentari